.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز طرح سالمسازی دریا اول خرداد در مازندران

معاون سیاسی، فرهنگی و امنیتی استانداری مازندران از آغاز اجرای طرح سالمسازی دریای مازندران از ابتدای خرداد ماه 90 خبر داد.

هادی ابراهیمی در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه در فرمانداری افزود: اولویت برنامه های امسال استان در طرح دریا، توجه به امر گردشگری است.

وی خاطر نشان کرد: طرح سالم سازی دریا از اول خرداد امسال آغاز و تا 48 ساعت قبل از ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

جانشین رئیس ستاد سالمسازی دریای مازندران اظهار داشت: گلوگاه با توجه به دارا بودن ساحل دریای آرام و ظرفیتهای مناسب، باید نگین درخشان طرح سالم سازی دریا باشد و تنگناهای موجود در طرح دریا باید از هم اکنون بررسی شود و با شناخت ظرفیتها و قابلیت ها، طرح سالم سازی ارزشمندی را در سواحل مازندران اجرا کنیم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: اولویت های شهرستان باید توسط فرماندار و مسئولان مورد توجه ویژه قرار گیرد و در سال جاری اولویت گردشگری در طرح سالم سازی دریا و اولویت صنعتی ما در پیگیری مصوبات سفر است.

وی یادآور شد: اتاق عملیات پیگیری مصوبات سفر در فرماندای شهرستان ها فعال شود و مسئولان مجدانه به مصوبات سفر ریاست جمهوری بپردازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به جهاد اقتصادی خاطرنشان کرد: جهاد اقتصادی برای مردم مازندران از نان شب هم واجب تر است و باید با اهتمام ویژه به این مسئله، برنامه ریزی جهادی در امور مختلف انجام گیرد.

فرماندار گلوگاه، با تاکید بر حضور مسئولان اداری در شهرستان اظهار داشت: کسی که مسئولیت می پذیرد باید در شهرستان ساکن باشد تا ضمن دسترسی آسان به مسئولان، مشکلات و نارسایی ها را در زمان کمتری حل و فصل کند.

سمیع الله مظفری گفت: نماز جمعه از تاکیدات جدی است و مسئولان باید با توجه به این مسئله شرکت در نماز جمعه را جدی بگیرند و در راستای فرمایشات رهبری و جهاد اقتصادی ، گام های محکم و استوارتری بردارند.

حجت الاسلام حسین رستمی شاهرودی، امام جمعه گلوگاه با اشاره به پیام رهبری بیان کرد: مسئولان باید در این مسائل و فرمایشات رهبری با تیزبینی خاص وارد شوند.

وی ادامه داد: بودجه فرهنگی و متولیان فرهنگی در شهرستان باید مشخص شوند و باید در این راستا بینش و زیر ساختهای فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

رستمی امر به معروف و نهی از منکر را از تاکیدات دین اسلام دانست که باید در شهرستان مهم تلقی شده و تنها به برگزاری جلسات و چانه زنی در رابطه با بودجه خلاصه نشود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.